SNP Animal Panda Whitening Mask

Merhabalar,

Hayvan desenli maskeleri yüzde bekletirken çok şirin buluyorum. Uzun süre bekletme sıkıcılığını biraz olsun kırıyorlar. Bir Watsons alışverişim sırasında SNP'nin hayvan desenli maskelerine rastladım. Cildi nemlendirmek için hindistancevizi suyu içeriyorlar. Maskeler de doğal selülozdan yapılıyor. Bu nedenle hassas ciltler için de uygunlar. Çeşitleri; Tiger Wrinkle Mask, Panda Whitening Mask, Dragon Soothing Mask ve Otter Aqua Mask. Ayrıca bir Kore markası olan SNP Kore Hayvanları Koruma Derneği'ne de katkıda bulunuyor. 

Benim seçimin Panda Whitening Mask oldu. Beyazlatıcı (Whitening) olarak geçse de arkasındaki açıklamada cilde nem ve parlaklık vermek için uygun olduğu yazıyor.



Maske kağıt şeklinde. Katlanmış olarak ambalajlandığından katları açmak için dikkatli olmak gerekiyor. Yüzü tamamen kaplayan; göz, burun ve ağız kısımları için uygun boşluklar içeriyor. Boyut olarak benim yüzüme biraz büyük geldi ama uygulamada herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Göz ve ağız kısımlarından boşluklar daha rahat otursun, beklerken zorlanmayayım diye biraz kestim.

Maskeyi yüzüme oturtup, ambalajda kalan kısmı da boynuma yedirdim ve yarım saat beklettim. Verdiği nem gayet güzel, uzunca bir süre de etkisini korudu. Aydınlık bir görünüm verme vaadine gelince, açıkçası ben bu etkisini pek göremedim. Kısacası, maskeyi başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim. Cildinizin neme ihtiyacı varsa uygun fiyatlı olduğundan deneyebilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder