H&M Pure Radiance Powder Blusher Apricot Allık

Merhabalar,

H&M kozmetik ürünleri ülkemize geldiği günden beri oldukça popüler. H&M gibi uygun fiyatlarıyla tanınmış bir markaya göre ise ben fiyatlarını birazcık fazla buluyorum. Dolayısıyla indirim sırasında küçük bir alışveriş yapmıştım. İlgili yazıya buradan ulaşabilirsiniz.



Bu alışverişimde Pure Radiance Powder Blusher Apricot rengi allık almıştım. 5 gramlık siyah ve altın sarısı ambalajıyla görünümü oldukça estetik. Plastik ve hafif olması nedeniyle taşınması da kolay ama maalesef eksik yanı kapağında ayna bulunmaması. 



Pigmentasyonu çok yoğun değil, ne kadar çok alınırsa alınsın aşırı bir renk vermiyor. Bu nedenle kullanımı çok rahat. Küçük bir fırça ile birlikte makyaj çantasına atmalık. Rengi çok açık şeftali. Özellikle benim gibi sarı alt tonlu açık tenlilerin çok seveceğini düşünüyorum. Fiyatı indirimde 10₺'ye düşmüştü. Sizin H&M'in allıklarını deneme şansınız oldu mu? Yorum bırakırsanız sevinirim.

Yine bu renklerde ama daha yoğun renk veren bir allık olan the Balm Instain Swiss Dot hakkındaki yazıma da buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder