Lancome Teint Miracle Pudra | 045 Sable Beige

Merhabalar,

Yaz aylarında bronz görünüm veren makyaj ürünlerini kullanmayı seviyorum. Yüzü ısıtmak için çok kullanışlı oluyorlar. Bu nedenle düşünceli iş arkadaşlarımın bana doğumgünü hediyesi olan Lancome Teint Miracle Pudra ile nasıl mutlu oldum anlatamam :) 



Ambalajı çok şık, beyaz ve gümüş rengi. Aynası oldukça büyük. Pudranın üzerindeki Lancome çiçeği desenini de çok sevdim. Ürünün herhangi bir kokusu yok. Benimkinin numarası 045 Sable Beige; açık ve soft bir kahverengi. Açık tenliler için oldukça uygun bir renk. Yapısı incecik ve yumuşacık, ciltte eşit bir şekilde dağılıyor. Pigmentasyonu güzel ve neredeyse hiç tozutmuyor. Cildi kurutmuyor ve canlı bir görünüm kazandırıyor. Ayrıca hem kuru hem de ıslak olarak kullanılabiliyor.


Hem rengini, hem yapısını hem de ambalajını çok beğendim. Kontür yapmak için, yüzümü ısıtmak için ve hatta gözümün katlanma bölgesinde gölge vermek için kullanıyorum. Böyle bir ürün ihtiyacınız varsa tavsiye edebilirim.

Lancome Teint Miracle'ı Tekin Acar, Sevil, Douglas gibi kozmetik marketlerde bulmak mümkün. (Bu arada Douglas Türkiye pazarında istediği pazar payına ulaşamadığı için ülkemizden çekilme kararı almış. Tüm mağazaları da 2016 yılı sonuna kadar kapanacakmış.) Daha uygun bir bronzer arayışındaysanız H&M Face palet incelemesi için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder