MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle Aydınlatıcı

Merhabalar,

MAC'in popüler ürünlerinden Soft&Gentle aydınlatıcıyı ben de çok seviyorum. Klasik siyah ambalajıyla oldukça şık. Mıknatıslı kapağı, çantaya attığınızda bile açılmayacak kadar sağlam. 

Çok doğal ve hafif ışıltı sağlayan bir ürün. Mineral olduğundan incecik, yumuşacık bir yapısı var. Şampanya tonlarında ve minik sarı simler içeriyor. Bu minik simler gözle görülür şekilde belirgin durmuyor ve kesinlikle sim sim bir görüntüye neden olmuyor. Tüm ten renklerine yakışacak çok başarılı bir aydınlatıcı.


Ben daha hafif bir görüntü için Eklips'in fan fırçasını, daha yoğun bir görüntü içinse Real Techniques'in 301 numaralı fırçasını kullanıyorum. Uygulama esnasında tozuttuğunu da söylemem gerekiyor. Sanıyorum ürünün tek olumsuz yanı da bu. 


MAC Soft and Gentle Aydınlatıcı hem ıslak hem de kuru olarak kullanılabiliyor. Islak uygulandığında kuruya göre daha metalik bir görünüm veriyor. Bir de son zamanlarda Instagram'da rastladığım bir aydınlatıcı uygulama yönteminden bahsetmek istiyorum. Hindistancevizi yağından çok az bir miktar alıp aydınlatıcı uygulayacağınız bölgeye sürüyorsunuz, daha sonra aydınlatıcıyı uyguluyorsunuz. O kadar yoğun bir aydınlık oluşuyor ki ilk denediğimde gözlerime inanamamıştım :)

Gerek renk ve uygulama olarak, gerekse gramaj olarak fiyatını hak eden bir ürün. Sürekli kullanmama rağmen bir azalma belirtisi bile göstermedi. Fiyatı 89 . Mac mağazalarından ve internet sitesinden bulabilirsiniz.

Diğer aydınlatıcı incelemelerim için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder