Sephora Lash Plumper Kahverengi Maskara

Merhabalar,

Yazın malum daha hafif makyaj yapar olduk. Hafif makyajla sarışınlarda siyah maskara ve eyeliner çok fazla ben buradayım diye bağırdığından bir Sephora alışverişim esnasında kahverengi eyeliner ve maskara aldım. 



Maskara kıl fırçalı ve biraz tombik şekilli. Bu nedenle uygulama yaparken bulaşmaması için biraz dikkatli olmak gerekiyor. Kirpikleri çok fazla uzatmıyor, çok da dolgunluk vermiyor. Sadece benim gibi açık renk kirpikleriniz varsa belirginleştiriyor ve çok az da hacim veriyor. Renk olarak soğuk alt tonlu koyu kahve diyebilirim. Açıkçası rengini sevdim. Kısacası fazla beklentiye girmeden hafif bir görünüm istediğinizde, ben buradayım demeyen günlük makyajlarda kullanabileceğiniz bir maskara. 

Sephora indirimine rastladığımdan maskara 20, eyeliner 15'ye düşmüştü. Eyeliner için inceleme yazısını da ayrıca paylaşacağım. Diğer maskara inceleme yazılarım için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder