Karşılaştırma | BB Kremlerim

Merhabalar,

Uzun zamandır elimdeki BB kremlerin karşılaştırması hakkında bir yazı yazmak istiyor ama bir türlü vakit bulamıyordum. Çok sevdiğim bir arkadaşım da bu konuda bir yazı isteyince daha fazla geciktirmemem gerektiğini anlayıp hemen işe koyuldum. Umarım seçim yapamayanlar için faydalı olur.

Benim şu anda kullanmakta olduğum BB kremler aşağıdaki fotoğrafta soldan sağa sırasıyla; Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB, Pure Beauty BB, Missha Perfect Cover BB ve Missha Signature BB.



Bendeki numaraları ile BB kremlerin bazı temel özellikleri ve benim cildimde sergiledikleri kalıcılık ve kapatıcılık gibi nitelikleri ile ilgili bir tablo oluşturdum (Lütfen bu tablonun ürünlerin benim cildimdeki etkilerine dayanarak hazırladığımı göz önünde bulundurunuz.).


Estee Lauder Double Wear BB (Intensity 1.0)
Pure Beauty BB (Tek renk)
Missha Perfect Cover BB (21)
Missha Signature BB (21)
Renk Alt Tonu
Pembe
Gri
Gri
Gri (Açık)
Güneş Koruma
SPF30
SPF42
SPF42
SPF25
Bitiş
Parlak
Parlak
Parlak
Parlak
Yapı
Yoğun
Kalın
İnce
İnce
Kalıcılık
Yüksek
Yüksek
Yüksek
Yüksek
Kapatıcılık
Orta
Yüksek
Orta
Orta
Paraben
İçeriyor
İçermiyor
İçeriyor
İçermiyor
Miktar
30 ml
30 ml
20 ml
20 ml
Fiyat
149.00TL
26.90TL
29.90TL
39.90TL

Renk alt tonları konusunda aşağıdaki görseldeki swatchlar da durumu oldukça güzel gösteriyor. Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB en açık rengi olan 1.0 bile benim tenimde oldukça koyu ve pembe/şeftali duruyor. Diğer BB kremlerin hepsi Kore markası olduğundan gri alttonlular.



Ürünleri yaydıktan hemen sonra ise aşağıdaki gibi bir görüntü oluşuyor. Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB bariz koyu dururken, diğer BB kremler renk olarak ciltle bütünleşiyor. Hepsinin bitişi de parlak. Kalıcılıkları oldukça iyi ama benim T bölgem yağlı olduğundan parlama yapabiliyorlar. Bu nedenle T bölgeme pudra geçtiğimde parlamadan tüm gün beni idare ediyorlar.



Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB yoğun kremsi yapıda olduğundan uygulaması biraz zor. Pure Beauty BB'nin ise yapısı biraz kalın uygularken zorluk yaşamıyorum ancak bu kalınlık bariz hissediliyor. Missha'nın BB kremleri ise yapı olarak diğerlerine göre daha inceler. 

Renk olarak tam uymadığından ve dağıtması daha zor olduğundan Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB'yi diğerlerine göre daha az kullanıyorum. Missha'nın BB kremlerini ve Pure Beauty'nin BB kremini ise günlük makyajımda çok sık kullanıyorum. Bir aralar elim sık sık Pure Beauty BB'ye giderken, şimdi nedense Missha Signature BB'ye gidiyor. 

Kısacası Missha'nın BB kremlerini ve Pure Beauty'nin BB kremini çok sevdim. Fiyatları da göz önünde bulundurursak her biri iyi birer seçim olabilir. Sizin tavsiye edeceğiniz başka bir BB krem varsa yorum bırakırsanız sevinirim.

Her birinin ayrı incelemeleri için;

Missha'nın BB kremler için burayı
Pure Beauty BB için burayı
Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB  için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder