Mac Online Alışveriş


Merhabalar,

MAC Soft&Gentle aydınlatıcıyı bir süredir gözüme kestirmiştim ancak yoğunluktan dolayı bir türlü gidip alma fırsatım olmamıştı. Online sitesinden daha önce alışveriş yapmamıştım ancak Estee Lauder ve Clinique'ten yaptığım için ve MAC'in de bu markalar ile aynı şirketin (elcompanies) markası olduğunu bildiğimden pek tereddüt etmedim.



Online alışverişte aşağıdaki ürünlerden birer adet hediye edildi. Ayrıca kod kullanarak bu hediyeleri ikiye çıkardım.

Prep + Prime Natural Radiance Yellow Sample 6ml
Prep + Prime Natural Radiance Pink Sample 6 ml
Cleansing Oil Seyahat Boy 6 ml

Açıkçası MAC web sitesini Clinique kadar bonkör bulmadım. Estee Lauder zaten bu konuda efsane, onu ayrı tutmak lazım. Gidip ürünü deneyerek almak daha cazip gelse de, vakitsizlikte ve her şehirde MAC store'lar bulunmaması nedeniyle online alışveriş yine de güzel bir seçenek.

Daha önce Clinique'ten yapmış olduğum online alışveriş için burayı, Estee Lauder'dan yapmış olduğum online alışveriş için ise burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

2 yorum: