2016 | Haziran Ayı

Merhabalar,

Haziran ayı benim için güzel geçti. Kısa bir tatile gittim. Daha sonra ise yoğun çalışma temposuna geri döndüm. Ramazan ayı başladı. Kısaca instagram hesabımda neleri paylaşmışım göz atalım mı?

Ayın mottosu

Hayatımda ilk kez bir çekiliş kazandım :) Bumerangnet'e teşekkürler

İşle ilgili bir ödül töreni için makyajımda kullandığım ürünler

Tatil çantası hazırlığı

Gittiğimiz otelde Miss Kemer güzellik yarışması vardı. Ona giderken kullandığım ürünler...

Ve işe dönüş, sıcaklarda iş makyajı

Fit&Tight sporu yaşam tarzı haline getirmede ilham verici

1k takipçiye ulaşmam nedeniyle bir çekiliş başlattım ve sonuçlandı.


Yves Rocher Vitamin Face Mist sıcaklarda ferahlık için birebir :)

Son olarak yine bir günün makyajı ürünleri...

Umarım sizin de Haziran ayınız güzel geçmiştir.
Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder