Victoria's Secret Fantasies Aqua Kiss Body Mist (Vücut Spreyi)

Merhabalar,

Havalar ısınmışsa daha hafif kokuları kullanmanın zamanı gelmiş demektir. Sıcak havalarda ben parfümlerden ziyade vücut spreylerini kullanmayı daha çok seviyorum. İçeriğinde parfümlere göre daha az esans bulundurmaları nedeniyle çok yoğun bir koku vermiyorlar. 


Kalıcılıkları çok yüksek değil ama tam da bu sebeple bence yaza daha uygunlar. Aynı kokunun losyonunu banyodan sonra uygulayıp daha sonra da vücut spreyini sıktığınızda kalıcılığı artıyor ve günün neredeyse yarısında kokusu hafif hafif teninizden burnunuza geliyor. Daha küçük boylarını çantaya atıp gün içerisinde sıkmak da güzel bir tazelik ve ferahlık hissi veriyor.


Victoria's Secret Fantasies Aqua Kiss fiyatı 75. Ben tesadüfen Victoria's Secret mağazasında şans çarkı vardı, çevirdiğimde Fantasies serisi 75 yerine 39 kazandım ve böylece vücut spreyini 39 ye almış oldum. Ambalajının çok şık olmasının yanı sıra 250 ml olması da çok iyi, uzunca bir süre gidecek gibi gözüküyor.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder