Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Merhabalar,

Pure Beauty BB kremi çok görüyor ama nedense bir türlü denemiyordum. Sonra Watsons ödüllerinde Blogger özel ödülü aldığında Watsons'ta indirime girip fiyatı 18,90'a düşünce denemekle ne kaybederim düşüncesiyle aldım. Ve o kadar beğendim ki, neden daha önce almamışım dedirtti bana :)



BB krem tek renk. İlginç bir şekilde benim sarı alt tonlu açık renk cildime rengi tam oldu. Kapatıcılığı bir BB kreme göre oldukça yüksek, renk eşitsizliklerimi çok güzel dengeledi. Parlak bir bitişi var ama sim içermiyor. Kalıcılığı da gayet iyi, beni tüm gün idare ediyor. Bir aydır kullanmama rağmen herhangi bir alerjik reaksiyona veya sivilceye neden olmadı.

Kokusuna gelecek olursak birçok kişinin aksine ben pek sevemedim ama rahatsız edecek kadar da kötü bulmadım. Yapısı ise kapatıcılığının yüksek olmasından dolayı biraz kalın ama uygulama sonrası yüzde doğal bir bitiş sağlıyor. Ben el ile uyguluyorum, makyaj süngeri ile de daha ince uygulama sağlanabilir. Bana göre tek olumsuz yanı 30ml ürün içermesine rağmen ambalajının büyük olması. Bir süre sonra boşluk sıkarak ürün çıkarmak durumunda kalıyorsunuz. Aslında miktarı tüm fondötenlerle eşit ama ambalajı daha küçük olsaydı keşke. Böylece bu tür bir kullanım sorunu olmazdı.

Benim cildim karmadan yağlıya dönük ve herhangi bir aşırı parlama veya yağlanma sorunuyla karşılaşmadım. En önemli özelliğini söylemeyi unutmayayım; SPF 42 içeriyor ve şu aralar güneşin yüzünü göstermesiyle ilaç gibi geldi. Günlük makyajımda severek her gün kullanıyorum. Biter korkusuyla indirim bitmeden (yani Nisan ayı bitmeden) yedeklemeyi düşünüyorum. Size de bakmanızı tavsiye ederim. Pure Beauty CC kremden daha fazla sevdim. Onun hakkındaki yorumlara da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. en son yazımı bende bu bb krem üzerine yazdım ve çok memnun kaldım gerçekten:) ayrıca içerisinde 42 koruma faktörü olması harika! Sanırım sırf bu yüzden, sürekli alacağım bb kremler arasına girdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yazını okumuştum :) Aynı sebepten ben de çok sevdim :*

      Sil