Batiste Kuru Şampuan

Merhabalar,

Yeni yıkanmış, temiz ve parlak saçları kim sevmez? Bu görüntüye ulaşmak için saçları benim gibi ince telli olan ve saç derisi çabuk yağlananlar neredeyse her gün saçını yıkamak zorunda kalıyor. Ama her gün saç yıkamak için benim de fırsat bulamadığım zamanlar oluyor, üstelik saçlarım uzun olduğundan kurutması da uzun sürüyor. Başka bir sorun da alnım yağlı olması; saçımın alnıma değen kısımları hemen yağlanıyor. 


İşte tüm bu problemlerin hergün saç yıkamaktan başka tek bir çözümü var; kuru şampuanlar. Benim en sevdiğim kuru şampuan Batiste'in original olan kuru şampuanı. Kullanımı çok basit; saça 15-20cm kadar uzaktan sıkılıyor, masaj yaparak saça yediriliyor. Saçımı yeni yıkanmış gibi tertemiz, hacimli ve parlak yapıyor.  Dolayısıyla ikinci günümü çok rahat kurtarıyor. Yoğun bir kokusunun olmaması da sevdiğim diğer bir özelliği. Çünkü yoğun kokulu kuru şampuanlar gün içerisinde beni çok rahatsız ediyor.

Batiste kuru şampuanları Sephora, Watsons, vb. mağazalarda bulmak mümkün. Farklı boyları var, hatta seyahat boyu da mevcut. Fiyatı ise değişebilmekle birlikte ben büyük boyunu 23 ye almıştım. Çoğu kuru şampuana göre fiyatı biraz yüksek ama diğerlerinden bence çok daha iyi. Hem de büyük boyu uzunca bir süre gidiyor. Sizin kullanıp sevdiğiniz, önerebileceğiniz kuru şampuan markası var mıdır? Yorum bırakırsanız sevinirim.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder