Revlon Colorstay Fondöten | 110 Normal/Kuru

Merhabalar,

Revlon'un meshur fondötenlerinden Colorstay'i ben yılbaşı zamanında önerilerini ve yorumlarını severek takip ettiğim sevgili ojemrujumrimelim'in son yazısını okuyarak almıştım ve o zamandan beri de ara ara kullanıyorum. Hem yağlı/karma hem de kuru/normal ciltler için olanı var. Bendeki kuru/normal ciltler için olanın 110 numaralı Ivory rengi.


Oldukça kalıcı bir ürün. Mat bitişli ve yüksek kapatıcılığa sahip. Ayrıca SPF15 içeriyor. Uygulaması biraz problemli, çünkü pompası yok. Dolayısıyla ürün miktarı da tam ayarlanamıyor. Üstelik uygularken hemen dağıtmak gerekiyor yoksa tam homojen dağılmıyor.

Benim bu fondöteni seçerken yapmış olduğum iki hata var. Birincisi açık tenliyim diye elimde hızlıca deneyerek en açık rengini almış olmam -ki ben sarı alt tonluyum ve 110 Ivory rengi pembe alt tonlu-. Bu nedenle rengi benim cildimle tam bütünleşmedi, daha pembe kaldı. İkincisi ise yağlıya dönük karma bir cilde sahip olmama rağmen kışın cildimin daha kuru olduğunu düşünüp kuru/normal ciltler için olanını almış olmam. Bu saydığım iki nedenden dolayı bu ürünü tek başına kullanamıyorum, en sevdiğim fondötenlerden biri olan Rimmel London Lasting Finish fondöten ile karıştırıyorum. Onun da Ivory rengi beje dönük ama en açık renk olmasına rağmen bana biraz koyu durduğundan ikisinin karışımı tam uygun oluyor. Bir de L'oreal mucizevi yağdan bu karışıma bir damla katınca mükemmel bir duruş sağlıyor. Rimmel London Lasting Finish fondöten ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Revlon ürünleri ülkemizde sadece Watsons mağazalarında satılıyor. Yılbaşı indiriminde (yanılmıyorsam %40 indirim vardı) 25 gibi bir fiyata almıştım. Açık ten renkli ama sarı alt tonlu ise cildiniz 150 Buff rengini denemenizi tavsiye edebilirim. Tabi cilt tipinize göre olanı seçmeyi de unutmayın. 

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder