Wet n Wild Mega Last Ruj Just Peachy

Merhabalar,

Rujlarda en sevdiğim ve kendime yakıştırdığım renkler; nude pembe, nude şeftali tonları. Daha önceki yazımda belirtmiş olduğum şubat ayı Balıkesir ziyaretimde; Balıkesir Gratis'te Ankara'da bulamadığım ürünleri gördüm ve küçük bir alışveriş yaptım. Bu alışverişimde Wet n Wild markasının standında bolca vakit geçirme fırsatım oldu ve Mega Last serisi rujlarından Just Peachy rengine bayıldım. 



Özel Lyon şekerlemelerinin yanına da çok yakıştı :) Rujun rengi tam benim sevdiğim tonlarda; pembelik içeren bir şeftali. Bahara, yaza çok uygun.



Yapısı ise oldukça kuru. Tek başına kullanıldığında dudağı çok kuru ve mat gösteriyor, üstelik çizgilere doluyor. Dudağı çok iyi nemlendirip, gerekirse lip balm sürüp daha sonra ruju uygulamak gerekiyor. 



Beyaz tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm bu rujun fiyatı gayet uygun; 10,90. Tüm Wet n wild ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Bu serinin deneyip beğendiğiniz başka renk rujları varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Diğer renklere de bir şans vermek isterim.

Sevgiler,
Seher







Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder