Eklips Fırçaları

Merhabalar,

Fırça kullanımı makyaj uygulamasını ne kadar değiştiriyor değil mi? Ancak bir fırçaya yüzlerce lira vermek sizin de benim gibi içinize sinmiyorsa hem uygun fiyatlı hem de kullanışlı ve güzel fırçalar arıyorsanız Eklips markasının fırçalarını gözüm kapalı tavsiye edebilirim.



Bendeki Eklips fırçaları; kontür, fan ve kesik uçlu eyeliner fırçası. Fırçaların tüyleri yumuşacık ve yıkama esnasında dökülmüyor. Fiyatlarına göre oldukça kaliteliler. 



Kesik uçlu eyeliner fırçası ise adı üzerinde eyeliner uygulamak için üretilmiş bir fırça iken ben kaşlarımı doldurmak amacıyla aldım ve severek kullanıyorum. Kaşlarımın alt ve üst kısımlarını düz bir çizgi şeklinde çizerek çok hoş bir sınır oluşturuyorum. Ayrıca boşluklu olan kısımlarda da oldukça güzel bir uygulama sağlıyor.



Fan fırçası ise elmacık kemikleri üzerine aydınlatıcı sürmede ve hafif allık uygulamasında ön plana çıkıyor. Fırçanın şeklinden dolayı isteseniz de çok fazla ürün alamadığınızdan allık veya aydınlatıcıyı günlük makyajda doğal olarak uygulamakta oldukça başarılı.




Son olarak kontür fırçasının da bronzlaştırıcı, pudra gibi toz ürünleri uygulamada başarılı olduğunu söyleyebilirim. Fiyatlar ise eyeliner ve fan fırçasının yaklaşık 6, kontür fırçasının ise 10. Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım: renklidosyam

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder