Essence All About Matt Pudra

Merhabalar,

Daha önce severek kullandığım Rimmel London Stay Matte transparan pudra şu aralar cildim çok kuruduğundan yüzümde kalın duruyordu. Daha ince yapılı bir pudra ararken Essence All About Matt sabitleme pudrasını keşfettim.


İnce yapılı ve matlığı neredeyse gün boyu koruyor. Ben parlamaya meyilli T bölgemi ve gözaltlarımı sabitlemek için kullanıyorum. Ayrıca rujların kalıcılığını artırmak için rujun üzerine de uygulanabilir. Ambalajda bembeyaz dursa da çok yoğun kullanmadıkça beyaz renk vermiyor. Sünger yerine fırça ile kullanımı daha rahat. Ancak fırçaya alırken biraz dikkatli olmak gerek çünkü tozutma yapıyor. 

Yapısının bende daha ince durması nedeniyle Essence All About Matt'i bir tık daha fazla sevdim diyebilirim. Yine de pudra pudra görüntüden ve çok mat makyajdan hoşlanmadığım için en iyiyi bulana kadar pudra arayışım devam edecek gibi gözüküyor. Fiyatı indirimsiz 12. Gratis, Rossman gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Rimmel London Stay Matte transparan pudra yazıma burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher





Seher

Renklidosyam

3 yorum:

  1. Merhaba. Ben de severek kullanıyorum aslında bunu ama sanki biraz oksitlenme yapıyor gibi hissetmeye başladım son zamanlarda. Biraz daha inceleyeceğim fakat yine de uygun fiyatlı pudralar arasında en iyisidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Teşekkür ederim. Ben de sevdim :)

      Sil
    2. Oriflame transparan pudraya da bakmanızı tavsiye ederim.İndirimler de uygun fiyatlılar arasına girebilir :)

      Sil