Balıkesir Gratis Alışverişi

Şubat ayı sonunda hem iş hem ziyaret için gitmiş olduğum Balıkesir'de Gratis mağazasını gezmek için bolca vakit bulabildim. Tabiri caizse karaborsa olan ürünlerden o kadar çok vardı ki çok şaşırdım. Wet n wild Brule ve Nutty farlardan ve Comfort Zone paletten yaklaşık onar tane vardı. The Balm Charming likit mat rujlardan görünce ise şok oldum diyebilirim. Tabi indirim dönemi olmamasının da bir etkisi vardır :)



Benim alışverişim ise Essence All About Matt, Wet n Wild Just Peachy Ruj ve Eklips fırçalarından oluştu. Eklips fırçalarından heryerde arıyor ama hiçbir yerde bulamıyordum. Kontür fırçasını, fan fırçasını ve kesik uçlu eyeliner fırçasını aldım. Fiyatları oldukça uygundu.

Fırsat bulur bulmaz alışverişimdeki bu ürünler hakkında detaylı yazılar yazacağım. Aldığımdan bu yana hepsini severek kullanıyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder