Victoria's Secret Endless Love Losyon ve Krem

Merhabalar,

Son Victoria's Secret alışverişim ile ilgili indirimler bitmeden bir yazı yazmak istedim. Yoğun iş maratonumdan fırsat bularak Next Level'daki mağazasına uğradım ve birkaç hediye ile kendime de Endless Love losyon ve krem aldım. Bir de kalpli şeffaf bir makyaj çantası.


Endless Love serisinin fresh kokusuna bayılıyorum. Üstelik oldukça kalıcı. Şu aralar Burberry Classic parfüme takmış olduğumdan kokusunu bozmaması için vücut spreyi kullanmıyorum. Yoksa neredeyse tüm vücut speylerinde de oldukça güzel indirimler vardı.



Makyaj çantasına bayıldım. Pempe, şeffaf ve insana enerji veriyor. Seyahatlerde gerekli olacak kozmetik ürünlerini koymak için ideal boyutta. Altın detayları da çantaya çok güzel bir hava katmış.


Bir de bunların küçük boyları oluyor ancak benim gittiğim mağazada kalmamıştı. Günlük kullanımda çantamda taşıdığım malzemeleri taşımak için aynı çantanın bir de küçük boyundan almak istiyorum. 


Victoria's Secret'ta çok güzel indirimler vardı. Krem ve losyonlar 19, vücut spreyleri 25, makyaj çantaları ise 39, 49 fiyatlarına düşmüştü. Muhakkak uğrayın derim.

Sevgiler,
Seher







Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Cok şık görünüyorlar Renklidosyam, kokularını merak ettim. Deneyeceğim bir dahaki gidişimde. Teşekkurler paylaşım için😊🌺

    YanıtlaSil