Rimmel London Lasting Finish Fondöten

Merhabalar,

Rimmel London oldukça sevdiğim makyaj ürünlerine sahip bir marka. Birçok yüksek fiyatlı markalar ile yarışabilecek ürünleri var. Bunlardan bir tanesi uzun zamandır severek kullandığım Lasting Finish 25H fondöteni. Nam-ı diğer kırmızı kapak fondöten.


Uzun süre kalıcılık ve yüksek kapatıcılık sağlıyor. Benim gibi cildi karmadan yağlıya dönük kişiler severek kullanacaktır. Bendeki en açık rengi 100 Ivory. Eğer porselen bir görüntü istiyorsanız -ki ben yüksek kapatıcılığı oldukça seviyorum- gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Kendisi günlük makyajımın vazgeçilmezi oldu. Bir pompa bile yeterli oluyor. 


SPF 20 ve E vitamini içeriyor, ayrıca yine içerisindeki rahatlatıcı serum sayesinde cildi yormuyor. Yüzde dağılımı oldukça homojen. Elle uygulandığında kapatıcılığı hiç azalmıyor, aceleyle sabahları çok kısa sürede makyaj yapmam gerektiğinde genellikle elle uyguluyorum. Eğer vaktim varsa nemli beauty blender ile uygulayarak daha doğal bir sonuç elde ediyorum.



Fiyatı oldukça uygun, ben genellikle indirimde yedekliyorum. Sanıyorum son indirimde yaklaşık 10'ye almıştım.

Rimmel London'ın diğer oldukça ünlü ve benim de çok sevdiğim ürünü Stay Matte Pudra ile ilgili yazıma da buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher




Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder