Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick ve The Giant Extreme Volume Maskara

Merhabalar,

Catrice ürünleri Türkiye'de Rossmann mağazalarında bir süre önce satılmaya başladı. Ben de markayı tanıma amaçlı standına uğradım ve rengini çok tatlı bulduğum Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick aldım. Tanışma hediyesi olarak ise the Giant Extreme Volume Maskara verildi.



Lipstick rengi 040 Pink Macaron. Aşağıdaki fotoğrafta duruşunu görebilirsiniz. Yapı olarak yoğun ama dudağa çok yoğun renk vermiyor. Tüm lipglosslar gibi dezavantajı yapışan yapısı. Hoş bir parlaklık katmak adına benzer renkli rujların üzerine uygulandığında çok güzel duruyor.



Maskara ise konik yapılı bir fırçaya sahip. Bu nedenle kullanımı zor. Gün içinde dökülmesi diğer bir dezavantajı oldu.  İnce uç kısmı alt kirpiklere uygulama yapmak için biraz kullanışlı olabilir. Yine de bir süre kullanmama rağmen bir türlü sevemedim.



Catrice markasının rujları ve aydınlatıcıları başarılı bulunuyor. Marka yorumlarında gördüğüm Liquid Metal farlarını merak ediyorum. Ayrıca allıklarının ambalajına bayıldımı da söylemeliyim. Fiyat olarak Essence markasının fiyatlarına yakın. Siz Catrice ürünlerini denediniz mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder