Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar,

Hepimizin bildiği gibi makyaj temizliği en çok önem vermemiz gereken konulardan biri. Bu nedenle de işimizi kolaylaştırmak için piyasada çok çeşitli formda makyaj temizleyici ürünler mevcut: Jel, katı, yağ, süt, köpük ve sıvı. Bu ürünlerin çoğu köpüren temizleyiciler. Son dönemlerde çıkan ve oldukça popüler olan ürünlerden biri ise micellar temizleme suları ve bunlar da yağ ve sütler gibi köpürmeyen temizleyicilerden.



Birçok markanın micellar temizleme suları var. Kolay ulaşılabilirlerden bir tanesi de Garnier micellar temizleme suyu: Watsons, Gratis, Rossmann gibi birçok kozmetik mağazasında kolayca bulmak mümkün. 


Kullanımı oldukça rahat. Bir pamuk yardımıyla tüm yüzünüzü siliyorsunuz. Gözler, dudaklar gibi hassas bölgelere uygulamak için de uygun olan bu suyu hassas ciltler de rahatlıkla kullanabilir. Zaten pembe kapaklısı hassas ciltler için özel olarak üretilmiş.


Genellikle jel, süt ve yağ gibi ürünleri kullanan biri olarak; bu tür ürünleri daha önce denemediğime üzüldüm. Cildi yatıştırması ve yormadan kolay temizlik sağlamasına bayıldım. Garnier Micellar temizleme sularının 400 ml'lik olan 200 kullanıma uygun büyük boyunu indirimde 11,90'a bulmak mümkün.

Umarım siz de memnun kalırsınız.
Sevgiler,
Seher




Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Ben de severek kullanıyorum. 400 ml lik olanı çok uzun süre kullanılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yaklaşık 2 aydır her gün kullandım ve şimdi bitmek üzere. Tabi stoklamıştım indirimlerde, yedeği de hazır :)

      Sil