Loreal Miss Manga Mega Volume Maskara

Loreal Miss Manga Mega Volume Maskara'yı başta pek sevmedim ancak kullandıkça sonradan çok sevdim. Sanıyorum bunun sebebi fırçasının biraz oynak olması; uygulama esnasında aşağıya yukarıya hareket ediyor. Tabi kullandıkça bu duruma alışılıyor. 


İnce fırçalı, dolayısıyla bulaşmadan tüm kirpiklere uygulanabiliyor. Waterproof olması nedeniyle de çok uzun süre akmadan, dağılmadan kalıyor. Tabi çıkarması da zor. Kirpikleri uzatıyor evet ama tek katta hacim vermiyor. Hacim için en az iki kat uygulamak gerekiyor. 


Yoğun iş maratonumda beni aynaya bakmaya gerek bırakmadığı için, günlük makyajımda tek kat uygulayıp severek kullanıyorum.

Son zamanlarda çok severek kullandığım diğer bir maskara olan Max Factor Masterpiece Glamour Extensions hakkında detaylı bilgi için burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder