Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti

Merhabalar,

Wet n Wild Comfort Zone paleti birçok kişide görmüş ama nedense bir türlü almamıştım. İndirim döneminden sonra yine birçok kişi alıp, çok memnun kalınca; aklımın bir köşesine alınacaklar listesine ekledim. Tabi paleti bulmak biraz zor, özellikle indirim zamanları hiç kalmıyor. Bir gün, öylesine girdiğim bir Gratis mağazasında görünce fırsat bu fırsat diyerek sepete attım.


Wet n Wild Comfort Zone, aynasız sert plastikten bir ambalaja sahip. Tek olumsuz yanı da bu. Farların boyutları devasa, sanırım bitirmek yıllar alacak. Renkler birbirinden güzel. Hem günlük makyajda hem de özel gün makyajında kullanılabilecek ışıltılı sekiz harika far var. Aşağıda benim tenimde renklerin duruşunu görebilirsiniz. 


Ayrıca paletteki farların üzerindeki yazılar sorulmuştu, bunun için aşağıdaki görseli hazırladım (Görseli tıklayarak tam boyutta görüntüleyebilirsiniz). Yine de önerilenden farklı olarak her rengi istediğiniz bölgede kullanabilirsiniz. 
Farların yapısı yumuşacık, uygulaması çok kolay. Pigmentasyonları inanılmaz, tek sürüşte rengini veriyorlar. Palet tozutma konusunda bile iddialı, çok az tozutma yapıyor. Gözlerim mavi yeşil arası bir renk olduğu için, ben en çok paletin sol sütunundaki renkleri kullanıyorum. Farların daha sıcak ışıkta görünümü ise aşağıdaki gibi.


En güzel yanından yani fiyatından bahsedecek olursam; indirimsiz 22TL, indirimde ise 12TL'ye kadar düşüyor. Gratis'lerde bulabilirsiniz. Kısacası Wet n Wild Comfort Zone, herkes gibi benim de çok sevdiğim bir far paleti oldu. Herkesin makyaj koleksiyonunda bulunması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Diğer palet incelemelerim için ise burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Wet'n Wild'ın paletlerinin performansları muazzam Sehercim! Bende de bu palet var, sağ alt definer rengi çok beğendiğim Blue Brown pigment'e muadil olunca hemen almıştım ve mükemmel bir renk. Yeni seriden de Bare& Beautiful paletini tavsiye ederim,renkler pigmentasyon uygulama çok güzel!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Zeynepciğim 😍 Ne güzel bir renktir o öyle 😍 Bare&Beautiful benim de dikkatimi çekti, bir süredir bakışıyoruz 😊 Çok fazla far paletim olduğundan şimdilik beklemedeyim ❤

      Sil