Maybelline Master Duo Eyeliner

Merhabalar,

Maybelline'in neredeyse tüm ürünlerini severek kullanıyorum ama sanırım bu eyeliner bir istisna oldu. Aslında Maybelline Master Duo'nun aplikatörü hem kalın hem de ince eyeliner çekmek için güzel tasarlanmış. Ancak plastik olması uygulamayı zorlaştırıyor. Yapısını da maalesef hiç sevemedim. Hem çabuk bozuldu hem de çabuk kurudu. Üstelik kalıcılığı da kötü, gün içerisinde hemen dağılıyor ve parça parça oluyor. 


Kısacası baştan tarafımı belirtmiş olduğum gibi ben bu ürünü hiç sevemedim. Uzun bir süre önce almıştım, yanılmıyorsam fiyatı 15 tl civarıydı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Maybelline'den tavsiye edebileceğim simsiyah, akmayan, dağılmayan ve kolay sürümlü eyeliner incelemem için ise burayı tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder