Nars Crystal Pudra | Nars Light Reflecting Pressed Powder

Merhabalar,

Karma ve yağlı ciltlerin en büyük makyaj yardımcıları tabii ki sabitleme pudraları. Benim de T bölgemin gün içerisinde kolayca yağlanmasından dolayı daha iyisini bulabilmek adına sabitleyici ve matlaştırıcı pudra arayışım bir türlü bitmiyor. Kullandıklarım arasında Rimmel London Stay Matte (inceleme yazısı için burayı tıklayabilirsiniz) ve Essence All About Matt (inceleme yazısı için burayı tıklayabilirsiniz) gibi pudralar da var. Son olarak da Nars'ın çok popüler olan Light Refletting pudrasını kullanmaya başladım.



Oldukça şık ama temizlemesi zor olan siyah ambalajıyla, içerisinde ince beyaz bir uygulama süngeri ile geliyor. Tasarımı ve sağlamlığıyla çantada taşımak için oldukça uygun. Yapısı yumuşacık ve incecik. Hatta şu ana kadar kullandığım pudralar içinden yapısı en ince olan diyebilirim. İçerisindeki çok minik ışıltılar ise ışığı yansıtıp yüze çok hoş bir görünüm kazandırıyor. Ayrıca bu yansımalar sayesinde sağladığı blur etkisi yüzü daha pürüzsüz gösteriyor. Fotoğraflarda bu etkiyi daha kolay görebilirsiniz. Bu pudrayı kullandığım günlerde cildimin ne kadar güzel göründüğü şeklinde yorumlar almaya başladım.

Matlaştırma ve sabitleme etkisine gelecek olursak; kesinlikle pudra pudra (cakey) bir görünüm vermeden ten makyajını sabitliyor. Açıkçası benim bir pudrada aradığım en önemli özellik de bu. Yağlanmayı uzun süre engelliyor. Sabah yaptığım makyaj akşama kadar dayanıyor, cildimi de kurutmuyor.

Ben sık kıllı pudra fırçasıyla uyguluyorum. Fırçaya ürün gelmiyormuş gibi bir izlenim verse de geliyor ve o ürün yetiyor. Kesinlikle beyaz renk vermiyor. Ayrıca tozutma da yapmıyor. Kısacası benim çok sevdiğim bir ürün oldu. Nars Light Reflecting Pressed Powder'ı Nars ve Sephora mağazalarında ayrıca online olarak Makyajtrendi web sayfasında bulabilirsiniz. Fiyatı 120 .

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder