Watsons ve Gratis İndiriminden Neler Almalı?

Merhabalar,

Bayram indirimleri dün açıklanmışken hızlıca çok severek kullandığım ve bende olmayıp almak istediğim renkli kozmetik ürünlerden bir liste oluşturmak istedim. Hem Watsons hem de Gratis'te bulunan markalar için hangi mağazanın indirimi daha fazla ise ürünleri onun kategorisine ekledim. Umarım karar veremeyenler için yardımcı olur.

Watsons'tan Alınabilecek Ürünler;


1. Pure Beauty BB ve CC krem: Fondöten yerine daha hafif bir ürün arayışındaysanız Pure Beauty'nin BB ve CC kremlerine göz atabilirsiniz. BB biraz kalın yapılı, yüksek kapatıcılıklı ve ıslak bitişli. CC ise içinde minik ışıltılar olan daha nemli yapıda bir ürün. BB tek tonda, CC ise ivory ve natural olmak üzere iki tona sahip. Mevcut %30 indirimle fiyatları yaklaşık 18. BB kremin detaylı incelemesi için burayı, CC kremin detaylı incelemesi için ise burayı tıklayabilirsiniz.



2. Rimmel London Lasting Finish 25H (Kırmızı Kapak) Fondöten: Benim uzun zamandır severek kullandığım, hem uygun fiyatlı hem de yüksek kapatıcılığa sahip bir ürün. Fiyatı %40 indirim ile yaklaşık 10'ye düşüyor. Fondöten arayışındaysanız tavsiye edebilirim. Detaylı incelemesi için burayı tıklayabilirsiniz.


3. Note Full Coverage Concealer veya Note Mineral Concealer: Her iki ürün de hakkında çok güzel yorumlar okuduğum kapatıcılar. Full Coverage yüksek kapatıcılık gereken göz altları için, Mineral ise daha ince yapı isteyenler için uygun. Ben de %50 indirim varken yaklaşık 17'ye gelecek olan Mineral Concealer'dan edinmek istiyorum.

4. Revlon Colorburst Kalem Ruj veya Revlon Ultra HD Ruj: Bende Revlon'un hem Colorburst kalem rujlarından hem de Ultra HD rujundan var ve oldukça memnunum. Ultra HD rujlar harika kokusu ve yumuşacık yapısı ile mat olmayan ruj serisi. Daha detaylı bilgi için burayı tıklayabilirsiniz. Colorburst kalem rujar ise hafif mentol kokusu ile kolay sürümlü ve mat bitişliler. Daha detaylı inceleme için burayı tıklayabilirsiniz. Her iki serinin fiyatı da %50 indirimle yaklaşık 15'ye düşüyor.

   

Gratis'ten Alınabilecek Ürünler;

1. Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti: Kesinlikle harika bir far paleti. Ben de yeni edindim, henüz yazısını bile yazma fırsatım olmadı ama çok beğendim. 6 adet oldukça kullanışlı ve ışıltılı fardan oluşuyor. Mevcut %40+%10 indirimle fiyatı yaklaşık 12.


2. The Balm In the Balm of Your Hand Palet: The Balm markasının tüm ürünlerini çok seviyorum. Bu yüzden en sevilen ürünlerinin biraraya toplandığı bu paleti son Gratis indiriminden almıştım ve çok memnun kaldım. İçerisinde farklı mevsimlere uygun 3 adet allık (Hot Mama, Instain/Argyle, Cabana Boy), 1 aydınlatıcı (Mary Lou Manizer), 1 adet bronzer (Bahama Mama), 4 tane far (Insane Jane, Mischevious Marissa, Sexy ve  Lead Zeppelin) ve 1 adet ruj (Mia Moore) ve 1 adet hem yanak hem dudak için krem ürün (Caramel) var. Mevcut %40+%10 indirimle fiyatı yaklaşık 55.


3. Sleek Matte Me Likit Mat Ruj: Sleek markasının aslında neredeyse tüm ürünlerini merak ediyor olmama rağmen hepsini alamayacağım için çok popüler olan likit mat rujlarından Birthday Suit rengini gözüme kestirdim. Fiyatı %40+%10 indirimle yaklaşık 16'ye düşüyor.

4. Maybelline Color Tattoo Far: Maybelline'in süper kalıcı bu farlarından On and On Bronze ve Pink Gold rengi bende var. Çok severek kullanıyorum, Detaylı inceleme için burayı tıklayabilirsiniz. Bu indirimde de eğer bulabilirsem mat renklerinden creme de nude rengini almayı planlıyorum. Fiyatı indirim ile yaklaşık 12'ye düşüyor.


Aslında alınabilecek daha birçok güzel ürün var ama onlar da artık başka indirimlere :) Umarım aradığımız ürünleri bulduğumuz bir indirim dönemi olur.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

3 yorum:

  1. Maybelline color tattoo far a bayılıyorum yahu😊 sevmeyen yoktur heralde. Benim bloğuma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil