The LifeCo Organik Hindistancevizi Yağı

Merhabalar,

Hindistan cevizi yağını o kadar çok tavsiye eden oldu ki ben de bir tane edindim. Cilde ve saça uygulandığından organik olanlardan tercih ettim.


Saf hindistan cevizi yağı oda sıcaklığında beyaz ve katı. Elinize alıp birbirine sürterek ısıttığınızda sıvı forma geçiyor. Kullanım alanları çok fazla. Saç maskesi olarak, vücut ve dudak nemlendiricisi olarak, tırnak etlerini yumuşatmak için, yüz ve göz makyajı temizleyicisi olarak ve yemeklerde kullanılıyor. 



Ben saçıma maske olarak ve yüzümde makyaj temizleyici olarak kullanıyorum. Saça yaptığı bakım güzel, kuru olan saç uçlarımı yumuşacık yapıyor. Tabi çok yıpranmış saçlar için yeterli olmayabilir. Makyaj temizleyici olarak da organik olması ve temiz içeriği nedeniyle hassas ciltliler için iyi bir seçenek. Makyajı cildi yormadan kolayca çıkarıyor. 

Son olarak The LifeCo organik hindistancevizi yağının Watsons ödüllerinde 2015 yılının en iyi sağlıklı yaşam ödülünü aldığını söylemek isterim. Ben Macrocenter'dan almıştım, onlineda da bulabilirsiniz. Fiyatı 48.

Sevgiler,
Seher




Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder