Rimmel London Kate Moss Nude Ruj | 43 ve 45 Numara

Merhabalar,

Rujlarda kendime nedense koyu renkleri bir türlü yakıştıramıyorum. Bu nedenle ruj seçimlerimi genelde açık renkler doğrultusunda yapıyorum. Rimmel London Kate Moss serisi nude ruj koleksiyonu da bu nedenle çok beğendim. 


Öncelikle ambalajlarının çok sade ve şık olduğunu söylemeliyim. Yapıları kremsi olduğundan sürümü kolay. Kalıcılığı çok uzun değil, birkaç saate tazelemek gerekiyor veya pudrayla sabitleyerek kalıcılığı artırılabilir. 43 numara kahve tonlarında bir nude iken, 45 numara pembe tonlarında. Ben tabi 45 numarayı daha çok sevdim :)





Çizgileri belli etmeyen, dudağı pürüzsüz gösteren yapısı ve nemli bitişi ile günlük makyajda 45 numarayı kullanmayı seviyorum. 43 numarası bana pek yakışmadı, çok soluk durdu. Serideki farklı tenlere gidebilecek nude renk seçenekleriyle koyu renk göz makyajlarında güzel duracaklarına eminim. Ayrıca başka rujlarla karıştırarak renk açmada da kullanılabilir.

Sonuç olarak fiyat performans açısından oldukça başarılı. 9,90 'a Watsons'larda bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder