Kontür Fırçası (Ita Kabuki Muadili)

Merhabalar, 

Aliexpress'ten kargo dahil sadece 2,65$'a aldığım bu kontür fırçasını aldığım günden beri sürekli kullanıyorum. Daha önce Aliexpress'ten alışveriş yaparken güvenlik açısından dikkat edilmesi gereken noktaları paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Fırça, yapısı ve şekli itibariyle yüz boyutlandırmada başarılı uygulamalar yapmaya olanak sağlıyor. Tüyleri çok yumuşak değil, kontür için uygun ve birkaç kez yıkamama rağmen dökülme yapmadı. Tek olumsuz tarafı tüylerinin kokusu.


Ben ten rengimden bir ton koyu koyu renk pudra ürünler ile kontür yaparken, terracota pudralar ile yüzümü ısıtmak istediğimde, hatta bazen çok kısıtlı zamanım varsa elmacık kemikleri üzerine aydınlatıcı uygularken bile kullanıyorum. Fiyatına göre kesinlikle çok kullanışlı ve kaliteli bir fırça.



Son zamanlarda severek kullandığım, uygun fiyatlı olduğundan makyaj çantama veya seyahat çantama atarken tereddüt etmediğim kurtarıcılarımdan oldu. Benim ürünü aldığım satıcı QST EXPress-02 ve yaklaşık 1 ayda ulaştı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder