Pure Beauty CC Krem

Merhabalar,

Uzun zamandır Pure Beauty'nin CC kremin methini duyuyordum ama elimdeki ürünlerin fazlalığından dolayı alıp deneme fırsatım olmamıştı. Kardeşim bir alışverişi sırasında Watsons kartın yanında verdikleri indirim kuponlarını kullanıp bu ürünü de almış. Ben de ondan deneyip memnun kalınca daha sonra kendime aldım. 


Ambalajı oldukça şık, çiçek kokusunu da çok sevdim. Bendeki rengi Ivory. Ten rengim çok açık olduğu için bu rengi tercih ettim. Buğday ve esmer tenliler için ise Natural rengi mevcut. İçerisindeki SPF 30'dan dolayı cildi biraz daha beyaz gösteriyor, bu nedenle bir süre deneyip farklı ışıklarda duruşunu görmekte fayda var.

Pure Beauty'nin CC kremi uzunca bir süre (neredeyse 2 ay) severek kullandım. Zamanla benim cildimde belki de sonbaharın etkisiyle kuruluk yarattı. Bazı günlerde pul pul bir görüntü oluşturdu. Bu nedenle şimdi kullanmaya ara verdim. Kardeşim hala severek kullanıyor ve bu tür şikayetleri olmadı.

Pure Beauty CC kremi Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 27 TL. Bazen bir ürün alana bir adet hediye kampanyası oluyor. Ayrıca Watsons kartın yanındaki minik kupon da kullanılabilir.




Sevgiler,

Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder