Maybelline Baby Lips Peach Kiss 030

Merhabalar,

Maybelline'in Baby Lips serisini sanıyorum bilmeyen yoktur. Günümüzün Nivea Lip Balm'ları haline geldiler. Ben bu seriden Peach Kiss rengini kullanıyorum. İçerisindeki mikro simler gün ışığında ışıldıyor ve lip balm yapışkan olmayan güzel bir nemlendirme sağlıyor. Kendisi şeftali tonlarında bir görüntüye sahip olsa da dudağa renk vermiyor.



Ben bu ürünü genellikle yazın kullanıyorum. Dudaklarımın daha çok neme ihtiyaç duyduğu soğuk kış aylarında nemlendiriciliğini yeterli bulmuyorum ve kışın Blistex Lip Tone kullanıyorum. Detaylı bilgiye daha önce yazmış olduğum buradaki yazıdan ulaşabilirsiniz.

Siz Maybelline Baby Lips'in hangi rengini kullanıyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder