Farklı Markalarda Ten Rengine Uygun Fondöten Seçimi: Findation

Merhabalar,

Günümüzde seçeneklerin ve markaların iyice artmasıyla ten rengimize uygun fondöten seçimi ister istemez sorun haline gelebiliyor. Her markanın testerına ulaşama imkanımız olmuyor veya online satın almak istediğimiz ürünlerde önce gidip mağazada denemek durumunda kalıyoruz. Bu da zaman ve enerji kaybına yol açıyor. Ayrıca mağazada denediğimiz ürün bile ışıklar nedeniyle yanıltıcı olabiliyor.



Bir de tabi altton konusu var. Örneğin ben ten rengim açık olduğundan bir zamanlar her markada en açık rengin bana uygun olacağını düşünüyordum. Halbuki özellikle renk skalası geniş olan markalarda en açık renkler bile sıcak ve soğuk alttonlu olmak üzere çeşitlilik gösteriyor. Cilt alttonuna göre renk seçmek oldukça önemli.

Bu seçimi kolaylaştırmak için bir süre önce keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum : Findation.



Bu site yardımıyla daha önce kullanıp renginden memnun kaldığınız, cildinize tamamen uyum sağlayan herhangi bir marka fondöteni baz alarak diğer markalarda size en uygun rengin hangisi olduğunu bulabiliyorsunuz. Kullanımı çok kolay. Size renk olarak tam uyan ürünün markasını giriyorsunuz, ikinci adımda çeşidini giriyorsunuz, üçüncü adımda da numarasını giriyorsunuz. Tek bir ürüne bakarak öneri yapabildiği gibi daha kesin sonuçlar ve daha iyi eşleştirmeler için size uygun bulduğunuz birden fazla fondöteni girerek de yapabiliyorsunuz. 

Umarım sizin için de faydalı olur.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Ben bu siteyi uzun süredir kullanıyorum. Gerçi bana en açık renk olmazsa, o ürünle ilgili şansım kalmıyor. Bu site tam doğru sonuç vermiyor benim için ama yine de en yakın sonucu görüp bir fikir edinebiliyorum😊 Teşekkürler Seher'cim, sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Aa bu siteyi ilk kez gördüm, ben de bir deneyeyim. Özellikle online alışveriş yapmayı seven biri olarak umarım işe yarar :) Çok sevgiler bitanem <3 :)

    YanıtlaSil