Ankuva AVM Savor Döner Tadım Etkinliği

Merhabalar,

Geçen haftalarda Ayşegül Hanım'ın (@ankaraetkinlik) davetiyle Ankuva AVM'deki Savor Döner tadım etkinliğine katılmıştım. İnanılmaz keyifli ve lezzet dolu bir gündü. Başak Başaran Photography'nin (@basakbasaranphotography) çektiği güzel fotoğraflarla da anı ölümsüzleştirmiş olduk. Savor Döner'de geçirdiğimiz zamandan o kadar memnun kaldım ki yazmasam olmazdı.



Öncelikle Savor Döner müdürü bize bir tanıtım konuşması yaptı. Kendilerinin sağlık sektöründen geldiğini, hem kendisinin hem de çevresinin, dışarıda hijyenik ve güvenilir yemek yiyecekleri yerleri bulmada zorlandıklarından bahsetti. Bu nedenle ideal hijyen, sağlık ve lezzet koşullarını sağlayacak bir restoranı hayata geçirmişler. Etlerini kendileri temin ettiklerini, birçok restoranın aksine muhafaza koşullarında tüm detaylara dikkat ettiklerini, ekmeklerini ve tatlılarını da kendilerinin ürettiğini anlattı.


İstediğimiz zaman gidip mutfaklarını, muhafaza depolarını vb. görebileceğimizi söyledi. Açıkçası oldukça içime sinen bir yer oldu. İsmi Savor Döner ama sadece döner sunmuyorlar. Menülerinde dönerin yanı sıra; çorba, pide, lahmacun, köfte, tatlı gibi çeşitler de var. Sözü uzatmadan görsellere geçelim mi? 

Köz Biber Çorbası
Lahmacun
Döner
Nutellalı Pide
Ekmek Kadayıfı


Az yemek istesek de dayanamadık tabi. Neyse ki günlerden Cuma'ydı. Diyet hep yeni haftayla Pazartesi günüyle başlar zaten :)  Döner oldukça başarılıydı. Bir de etlerine talep çok fazla olunca köfte ve etleri paket olarak da sattıklarını öğrendim. Hatta gelirlerinin ciddi bir kısmını  bu satışlar oluşturuyormuş. Restorandaki dolaplarda mevcuttu ve satın alınabiliyordu. Ayrıca nutellalı pidesi ve ekmek kadayıfına herkesin bayıldığını söylemeliyim. 

Savor Döner, Ankara'da Ankuva AVM ve Podium AVM'de var. İstanbul'da ise Özdilek AVM’de. Yakında da Ankara Mithatpaşa'da şube açıyorlarmış. Benim işyerime yakın olduğundan Ankuva AVM'deki sık sık uğradığım yerlerden biri olacak.

Diyette olanlardan şimdiden özür diliyorum :)

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder