2017 | Ocak Ayı

Merhabalar,

Yeni yıl hepimiz için yeni başlangıçlar, yeni umutlar demek. Pek çok yerde "2017 benim yılım olacak" şeklinde oldukça motive edici paylaşımlar gördüm. Umarım hepimiz için sağlık, mutluluk, iyilik, barış ve başarı dolu bir yıl olur.

Geç de olsa Ocak ayımdan birkaç fotoğrafla bahsetmek istedim.


Bu şirin kupa işyerinden bir arkadaşımdan tatlı bir yılbaşı hediyesi oldu. Kupanın tasarımı hem şık hem de yeni yıla uygun, bayıldım. Starbucks'larda bulabilirsiniz.


Boutique by HK'nın kış lansmanına katılmıştık, orada hediye edilen bu şirin anahtarlığı çok beğendim. Severek kullanmaya başladım. Bir de yakın arkadaşlarımla organize ettiğimiz yılbaşı kutlaması için buluşmamızda tabii ki biraz da alışveriş yapmıştık, o sırada H&M'den bu şirin aksesuar gözlüğü aldım. Hayatım boyunca hiç numaralı gözlük kullanmadığım için beni gözlükle görenler gözlerine inanamıyor :) Bence çok farklı bir aksesuar oldu.


Boutique by HK'nın kış lansmanında ayrıca bu şapkaya bayıldım. Hem pompon trendini hem de şıklığı başarıyla harmanlamışlar. Renk seçimi de özellikle ilgi çekici olmuş.


Kış demek sıcak bitki çayı karışımları, farklı aromalı sıcak kahveler ve salep demek. Nescafe'nin yeni çıkardığı White Choco Mocha'yı Fikrimühim aracılığıyla deneyimleme şansım oldu. Beyaz çikolata ve Mocha sevenler için çok başarılı bir ürün olmuş.


Kış demek biraz da battaniyelerin altında kitaplara gömülmek demek. Ocak ayında en sevdiğim kitaplardan Kürk Mantolu Madonna'yı bir kez daha bitirdim. Arkadaşım Ebru'nun yeni yıl hediyesiydi. 

En çok kullandığım maskaralar Maybelline'in Lash Sensational ve Push Up Angel maskarası oldu, hatta bitmek üzereler. Belki bir değişiklik yapar ve bitenler yazısı paylaşırım önümüzdeki günlerde. 

Ayrıca Ocak ayında Arrow dizisine başladım, 4 sezonluk bir dizi ve şu anda üçüncü sezonuna geçtim. Oldukça sürükleyici.

Sizin Ocak ayınız nasıl geçti, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

1 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı hazırlamışsın canım :) Ben de şu an kürk mantolu madonna'yı okuyorum :) Ayrıca kupaya bayıldım <3 Ellerine sağlık canım, öpüyorum <3 :)

    YanıtlaSil