Vaseline Sprey Nemlendirici


Merhabalar,

Günümüzde sanırım ürün alırken en çok aradığımız özellik pratikliği. Vaktimizi mümkün olduğunca iyi değerlendirmeye çalıştığımızdan bize zaman kazandıracak ürünler de en sevdiklerimiz oluyor. İtiraf etmek gerekirse ben özellikle vücudu nemlendirme konusunda biraz üşengecim. Neyse ki cildim kuru değil de çok sık nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. Ara ara ihtiyaç duyduğumda da Body Shop'un body butterlarını kullanmayı seviyorum. Bunun haricinde daha önce Migros indiriminde aldığım Vaseline sprey nemlendirici de sevdiklerimden.



Sprey formuyla çok pratik bir uygulama sağlıyor. Duştan sonra tüm vücuda püskürtme mesafesine bağlı olarak kolayca uygulanıyor (aşağıdaki fotoğrafta biraz yakından uyguladım). İlk uygulamadan itibaren bir serinlik hissi veriyor. Üstelik çok hızlı emiliyor, giyinmek için beklemeye gerek kalmıyor. Böylece diğer nemlendiriciler gibi kıyafete de yapışmıyor. Vücutta yağlı bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi benim gibi normal ciltler için gayet yeterli ama kuru ciltler için biraz az gelebilir. 


Diğer bir sevdiğim özelliği kapağının kilitli olması. Böylece seyahat için bavulda taşırken dökülme problemi yaşanmıyor. Hiç görmedim ama daha küçük boyu olsa minik tatillerde taşımak için daha iyi olabilir. 


190 gramlık ambalajı devasa. Benim gibi çok sık vücut nemlendiricisi kullanmayan biriyseniz uzun süre gidecektir. Yazın tatilde de kullandım ama yıl bitti nemlendirici bitmedi. Kısacası pratikliği ve hafif formülü sayesinde sevdiğim bir ürün oldu. Bittikten sonra kakao ışıltısı veya aloa ferahlığı olan çeşitlerinden almayı düşünüyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Seher'cim bu ürün inanılmaz pratik ancak ben çok kuru ciltli olduğum için bir türlü cesaret edip deneyemedim. Havalar ısınınca belki bana yetebilir, diye düşünüyorum. Güle güle kullan, sevgiler❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'cım kış için biraz nemlendirmesi az kalabilir. Yaz için ama dediğin gibi daha iyi olur. Çok teşekkür ederim ��

      Sil