2016 | Kasım Ayı

Merhaba Aralık ❤️

Umarım hepimiz için güzel geçersin. Kasım ayımı her zaman olduğu gibi kısaca paylaşmak istedim.


Uzun zamandır Watsons alışverişi yapmıyordum. Şampuan alma bahanesiyle girdiğim Gordion Watsons mağazasında indirim varken, denemek istediğim ürünleri de bulunca tabi elim boş çıkamazdım 🙈. Ogx Keratin Oil şampuanını, Maybelline Color Tattoo'lardan Creme de Nude rengini, Maybelline Push up Angel maskarayı ve fırçalarımı yıkamak için kullandığım Dalin bebek şampuanını aldım. 
Maybelline Maybelline Push up Angel maskara incelemesi için burayı tıklayabilirsiniz.
Diğer ürünlerin incelemeleri de bir süre daha kullandıktan sonra gelecek.


Yılbaşı için biraz erken ama ilk yeni yıl hediyemi almış bulunmaktayım. Kardeşimin hediyesi Moschino Chip and Chic parfüm tam kışa uygun bir koku. Üstelik ağır da değil. Çok beğendim ve severek kullanıyorum ❤️.


Kış dostum the Body Shop'un Body Butter'larına tekrar merhaba dedim. Çilekli olanı bir süredir cildimi nemlendirmek için kullanıyorum. Mis gibi kokusuyla adeta kışı unutturuyor 😍.


Denebunu.com'a üye oldum. Kasım kutusu elime ulaştı. Kişiye özel deneme ürünleri geldiğinden ben kozmetik veya bakım ürünleri beklerken Fairy bulaşık makinası kapsülü ve çamaşır makinası için Dr. Beckmann renk koruyucu mendil çıktı. Tamamdır, mesaj alındı "denebunu.com" 😊 Teşekkürler ❤️



Bir de Ankara'da yaşamayanlar beni affetsin ama benim gibi bir mantıseverseniz harika bir yer tavsiye edeceğim: Bal Mantı. Çukurambar'da. Her türlü mantı çeşidi var. Üstelik yarım porsiyon da alabiliyorsunuz böylece farklı mantıları tatma imkanı oluyor. Tatlılarla aram pek yok ama arkadaşlarım tatlılarının da harika olduğunu söylediler. Aklınızda bulunsun.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

6 yorum:

  1. Organix şampuan yorumunu bekleyeceğim Seher, bu markanın tüm şampuanlarında aklım var doğrusu :) Yılbaşı hediyelerin de çok tatlı... Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklım kalmadı desem yalan olur :) Çok teşekkür ederim Blana. Sevgiler

      Sil
  2. the body shop un body butter larına bayılan tek ben değilmişim demek ki :) emeğine sağlık kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokularına bayılıyorum :) Özellikle kışın çok iyi geliyorlar. Teşekkürler canım, çok öpüyorum

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan Seher'cim! Moschino parfümün şişesine bayılıyorum zaten, çook tatlı! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başakcım. Ben de çok seviyorum :) Sevgiler

      Sil