Bath and Body Works Hello Beautiful Vücut Losyonu


Harika ambalajlı bir ürünle ve yılın son yazısıyla merhabalar,

Bu güzelliği bir blogger buluşması sonrası Bath and Body Works'ten almıştım. Kokusunu ve yapısını zaten beğendim ama görünüşüne ayrıca aşık oldum. Üzerindeki yazı baktıkça gülümsetiyor. Ayrıca kapağının gümüş tasarımı ve ambalajındaki renk uyumunu da çok sevdim. Üstelik 236 ml'lik hacmiyle uzun süre yetecek gibi gözüküyor.



Shea yağı ve E vitamini içeriyor. Kokusu bir harika 🌸 Beyaz gardenya, yasemin ve manolya esanslı. Üstelik koku uzun süre kalıcı. Yağlı his bırakmadan çok güzel nem sağlıyor, yapış yapış bir his bırakmıyor. Kolayca emilip, cildi yumuşacık yapıyor. Aşağıdaki fotoğraflarda yapısını ve uygulama sonrasında bıraktığı dokuyu umarım biraz olsun yansıtabilmişimdir.




Tek dezavantajı pompalı değil de sıkmalı ambalaja sahip olması. Ürün kontrolü görece daha zor olabiliyor. Bath and Body Works genellikle mumlarıyla ünlü bir marka olsa da ben vücut losyonunu çok sevdim. Zaten seçim yaparken çok zorlandım, losyonlarının hepsi birbirinden güzeldi. Bir de 70 gramlık boyu var; ambalajı el kremi gibi tüplü ve çantada taşımaya da uygun. 

Hepimize, ülkemize ve tüm dünyaya öncelikle barış dolu, daha sonra ise sağlıklı, huzurlu ve sevdiklerimizle birlikte geçireceğimiz güzel bir yıl diliyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

3 yorum:

  1. ambalajı çok şirin bir ürün :) mutlu yıllar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çol teşekkürler canım, mutlu yıllar 😘💖

      Sil
  2. Çok güzel gözüküyor bitince atmaya kıyamaz insan :))) Mutlu Yıllar!

    YanıtlaSil