Lush Rub Katı Peeling

Merhabalar,

Kardeşim sağolsun seyahatlerinden hiç eli boş dönmüyor. Yakın zamanda gittiği bir Avrupa seyahatinden bana birtakım ürünler getirmişti. Bunlardan biri de Lush'ın katı peelingiydi. Bu sayede ben de  Lush markası ile tanışmış oldum. Doğal içerikleri, el yapımı üretimleri, hayvanlar üzerinde deney yapmamaları ve geri dönüşüm politikalarıyla gönlümü kazandılar 💗 



Bu katı peeling Lush'ın en popüler sabun seklindeki peelingi. İçerisinde parfüm olmadığından kokusu mis gibi değil; daha çok doğal kalıp sabun kokusuna benziyor. Yapı olarak ise çok sert olmayan iri taneciklere sahip. Bu nedenle cildi tahriş etmiyor. Hem kuru hem de ıslak cilde uygulanabiliyor. Ben daha etkili olması için duştan önce kuru cilde, bakım etkisi içinse ıslak cilde uyguluyorum. Kullanım sırasında azaldıkça parçalara ayrılıyor. Parça parça kullanmak durumunda kalıyorsunuz ama bu da doğal içerikli olduğu için oldukça normal. Benimki şu anda yarılanmış durumda ve oldukça memnun kaldım.

Lush markasının bir zamanlar Türkiye'de olup, artık olmadığını bilmek gerçekten çok üzücü. Ürünleri ve üretim politikalarıyla tanıdıkça sevdiğim bir marka oldu. 

Yerini tutmasa da sevdiğim başka bir peeling olan "Yves Rocher kayısılı peeling" inceleme yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder