2016 | Eylül Ayı

Merhabalar,

Zaman ne kadar hızlı geçiyor Eylül ayının başlamasıyla bitmesi bir oldu. Benim için zorlu bir aydı, umarım Ekim daha iyi geçer. Peki Eylül ayında en çok neleri kullandım neler yaptım? 

Stradivarius'tan aldığım chokerları ve cüzdanı severek kullandım. Ayrıca H&M'in yumuşak süngerini buldum :)

Havalar soğumaya başladıkça far paletlerine yöneldim; en çok Wet n Wild'ın Comfort Zone paletini kullandım.

Pure Beauty'nin BB kremini bitirip Missha'nınkileri bitirme çabasına girdim :)

Tarak olarak en çok Tangle Teezer'ı kullandım.

Son zamanlarda nemlendirme için kullandığım ürünler; Vichy termal sudan bir tane bitirip ikinciye geçtim :)

Sonbahar renklerine geçiş yaptım, The Balm Instain Swiss Dot kalıcılığı ve mevsime uygun rengiyle bu ay favorim oldu.

Lush'ın katı peelingini duşta severek kullandım;cildimi yumuşacık yaptı.

Umarım Eylül ayınız güzel geçmiştir.
Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder