Instagram 1k Çekilişim

Merhabalar,

Instagram'da 1k takipçiye ulaşmam nedeniyle beni takip edenlere teşekkür etmek amaçlı bir çekiliş başlatmıştım. Beni takip eden ve çekiliş görselinin altına iki arkadaşını etiketleyen kişiler bir hak kazanıyordu, ayrıca blogumu takip edenler ekstra bir hak daha kazanıyordu. Çekilişte bu şartları sağlayan bir şanslı kişi aşağıdaki şirin Clinique setini kazanacaktı.


Tek tek tüm yorumları okuyarak, takipleri kontrol ederek listeyi oluşturdum. Tekrar yazmayı unuttuğum isim olup olmadığını kontrol ettim. Katılım sağlayanlara ilişkin liste aşağıdaki gibidir.


Ve sıra geldi kazananı belirlemeye :) Çekiliş postunda da belirttiğim gibi random.org kullanarak...



Kazanan 116 numara ile @guzellikpencerem oldu. Tebrik ediyorum :) Bu setin çok beğenilmesi nedeniyle yeni bir çekiliş daha hazırladım, onu da 2k takipçiye ulaştığımda başlatmayı planlıyorum. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder