Essence Stay All Day 16H Fondoten | 10 Soft Beige ve 20 Soft Nude

Merhabalar,

Essence markasının genel olarak ürünlerini beğeniyorum. Fondötenleri de fiyatına göre oldukça başarılı. Sleek markasının Gratis'lere gelmesi ile Essence'in gideceği gündeme gelince daha önceleri uzun bir süre kullandığım Stay All Day 16H fondötenler ile ilgili bir inceleme yazısı yazmadığımı farkettim ve hemen işe koyuldum. 



Öncelikle ambalajından bahsetmek gerekirse; plastik malzeme kullanıldığından hafif bir ürün. Plastik olmasına rağmen sağlam, kullanım esnasında herhangi bir problem yaşanmıyor. Pompalı olması ise kullanımı kolaylaştırıyor. Yapı olarak yoğun ve kremsi. Hemen sabitleniyor ve pudralaşıyor. Parlak bitişli bir fondöten değil. Benim yağlıya dönük karma cildimde duruşu oldukça doğal ve parlama yapmadı. Ama kuru ciltler için kullanım öncesinde cildi güzel nemlendirmek gerekebilir. 

İçerisinde paraben olmaması da ürünün diğer bir sevdiğim özelliği oldu ve benim cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı. Vaadettiği 16 saat kalıcılığı test etme fırsatım olmadı ama günlük rutinimde beni gayet iyi idare ettiğini söyleyebilirim.



Elimdeki swatchlarda üstteki 20 numara soft nude; pembe alt tonlu en açık renk. Alttaki ise 10 numara soft beige; sarı alt tonlu en açık renk. Bir süre 10 numarayı severek kullanmıştım daha sonra benim cildimin sarı alt tonlu olmasına rağmen 10 numara soft beigein bana biraz koyu geldiğini farketmiş ve 20 numara soft nude rengini de almıştım. Bir süre ikisini karıştırarak kullanmıştım. Renk konusunda aradığımı yakalayamadığım için daha pratik başka ürünlere geçmiştim. 

Eğer tonunuzu tutturabiliyorsanız 14'lik fiyatı ile önerebileceğim fondötenlerden biri olur. Sanıyorum şu an Eve ve Rossmann mağazalarında bulmak mümkün.

Sevgiler,
Seher



Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder