Cilt Bakımında Sudocrem

Merhabalar,

Sudocrem'i duymayan yoktur. Aslında bildiğimiz bebek pişik kremi. Ama pekçok kişi tarafından genelde hassas ciltleri yatıştırmak ve çıkmak üzere olan sivilceleri söndürmek için kullanılıyor. Son zamanlarda iyice popülerleşti. Cildim zaten bölgesel olarak yağlı olduğundan ve ürün çok yoğun kıvamlı olduğundan herhangi bir beklenti içerisine girmeden sadece yorumlamak amacıyla ürünü denedim.


Öncelikle ürünün okuduğum yorumlardan edindiğim bilgilere göre genel olarak nasıl kullanıldığından bahsedecek olursak; 
  1. Eğer yakın zamanda oluşmuş sivilce lekeleriniz varsa her gece yatmadan önce ince bir tabaka halinde lokal olarak bu izlerin üzerine uyguluyorsunuz. Bu işlemi uzunca bir süre devam ettiriyorsunuz. Her cilde göre değişmekle birlikte yaklaşık 5-6 ay sonra bu izler kayboluyor.
  2. Eğer hassas bir cildiniz varsa, gün içerisinde yapmış olduğunuz makyajdan dolayı yüzünüzde kızarıklıklar veya başka tür hassasiyet oluşuyorsa yine gece yatmadan önce ince bir tabaka halinde lokal olarak uyguluyorsunuz ve bu bölgeleri yatıştırıyor.
  3. Eğer çok kuru bir cildiniz varsa ince bir tabaka halinde tüm yüze veya lokal olarak kuruluk şikayeti yaşadığınız bölgelere gece yatmadan önce uyguluyorsunuz ve sabah cildiniz bebek poposu gibi uyanıyorsunuz.
  4. Güneş nedeniyle pembeleşmiş bölgelere bolca uyguluyorsunuz (yüzde ise yine ince bir tabaka halinde) ve birkaç gecede soyulması gereken bölgelerin yatıştığını ve soyulmadan tonun düzelip iyileştiğini görüyorsunuz.
Bu son maddeyi ben tatilde keşfettim. Sudocrem'i yüzüme lokal olarak uygulamak için yanıma almıştım ama güneşte çok açık tenli olduğumdan dolayı daha tatilin ilk gününden kıpkırmızı olunca gece tüm kızarıklık yaşadığım bölgelere bolca uyguladım. Cildime nem verdi ve birkaç gecede normalde soyulması gereken (ki en sevmediğim şey) o bölgeleri düzeltti. Beni de çok mutlu etti. 

Diğer konulardaki deneyimlerimden bahsedecek olursam; tüm yüze ince bir tabaka halinde uyguladığımda sivilceyi yok etmeyi bırakın, yüzümde sivilce çıkardı. Benim cildim karma, T bölgem yağlı. Bu nedenle karma ve yağlı ciltler kesinlikle tüm yüze uygulamamalı. Bence kuru ciltler de eğer tüm yüze uygulayacaksa ince bir tabaka halinde uygulamalı. 

Sudocrem'in bu etkileri bir mucize değil. İçerisinde çinko olması nedeniyle kolojen yapıyı desteklemede başarılı oluyor. Bu da daha hızlı iyileşmeyi sağlıyor. Ben küçük boyunu yaklaşık 15'ye almıştım. Tatilde vücudumdaki kızarıklıklarda çok yoğun kullanmama rağmen hala bitiremedim. Sudokremi eczanelerde bulabilirsiniz. 

Sevgiler,
Seher










Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder