Revlon Ultra HD Ruj

Merhabalar,

Bir süre önce Watsons'ta Revlon Rujlarda 1 alana 1 hediye kampanyasından aldığım rujları ancak paylaşabiliyorum. Benim seçtiğim renkler 830 Rose ve 890 Dahlia oldu. 


Rose rengi için çok hoş bir nude-pembe diyebilirim. Benim gibi açık tenlilere çok yakışacağından eminim. 


Dahlia rengi ise oldukça güzel hafif kiremitsi bir bordo. Normalde koyu renk rujlar kullanmıyorum ama kış mevsimine ve birçok sarışına yakıştırdığımdan denemek istedim. 

Dudağı çok güzel nemlendiriyorlar ve hoş parlak bir bitişe sahipler. Tabi kalıcılıkları mat rujlar gibi uzun değil ama tazelemesi oldukça kolay.  


Rujların duruşları yukarıdaki gibi. Kokusu, yapısı, dudağı yumuşacık yapması ve pürüzsüz göstermesine bayıldım. O kadar çok kullandım ki yaklaşık iki ayda Rose rengini bitirmek üzereyim.

Dolayısıyla anlaşılacağı gibi bu rujlar hemen yeni favorilerim oldu.


Revlon markasını Watsons'larda bulabilirsiniz. Fiyatı 30 TL idi, kampanya kapsamında ben ikisini 30 TL'ye almış oldum.

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder