Beauty Blender Makyaj Süngeri

Watsons'ın aksesuar indiriminde Beauty Blender'ların da indirime girdiğini duyunca çok övülen bu şirin süngeri hemen aldım. Beauty Blender'ların indirime girmesi çok sık görülen bir durum değil ne yazık ki. Ben pembe rengini tercih ettim; mor, kırmızı, siyah ve beyaz renkleri de mevcut.


Lateks içermemesi nedeniyle oldukça yumuşak yapıya sahip bir sünger. Kuruyken oldukça küçükmüş gibi gözükse de ıslatınca neredeyse iki katına çıkıyor. Şekli nedeniyle yüzün uygulama yapması daha zor olan dar bölgelerinde (göz altı, burun kenarı gibi) bile kolay uygulama yapmayı sağlıyor.


Kullanımı ise içi su dolu bir bardağın içine süngeri koyup, arada bir bastırarak tamamının su emdiğinden emin olana kadar bekletiyorsunuz. Boyutları yaklaşık iki katına çıkınca çıkarıp suyunu sıkıp kuru bir havlu veya mendille kuruluyorsunuz. Böylece hafif nemli ve uygulama yapmaya hazır hale gelmiş oluyor.

Veya benim daha basit kullanım şeklim; akan çeşmenin altında süngeri sıkıp gevşeterek tamamını ıslatıyorsunuz; çok kısa sürede boyutu iki katına çıkıyor. Çeşmeyi kapatıp, süngerin suyunu iyice sıkıp, kuru bir havluyla ıslaklığını alıyorsunuz. Ve uygulama yapmaya hazır.



İlk uygulamamdan itibaren çok memnun kaldım. Fondöteni çok doğal bir biçimde yayıyor. Katman, iz veya herhangi bir fazlalık oluşturmuyor. Eksi yönü ise köpüklü yıkamalarımda pembe renk veriyor.


Watsons indirimi ile 32,90 a düşen BB'ı 5 TL de Watsons puanlarımı kullanarak 27,90'a aldım.


Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder