Maybelline Jel Eyeliner Lasting Drama up to 24H Gel Eyeliner Noir Black

Merhabalar,

Birçok tanıdığımın uzun zamandır severek kullandığı benim de merak ettiğim bu jel eyelinerı sonunda bu haftasonu Watsons'ın %40 maskara&eyeliner indiriminden faydalanarak aldım. Bendeki Noir Black (01 Black) rengi.

 

Küçük cam kutudaki eyelinerı uygulamak için yanında bir aplikatör de var. Bu aplikatör çift uçlu; bir ucu daha ince ve kesin çizgiler uygulamak için, diğer ucu ise yayarak daha kalın ve dağınık bir görünüm elde etmek için. Ancak kalın uçla uygulama yaparken fazla dağılmaması için dikkatli olmak gerek.

Rengi çok güzel koyu bir siyah. Yapısı yumuşacık, bu nedenle uygulaması oldukça rahat. Uygulamadan sonra başka eyelinerlar gibi akma dağılma yapmıyor ve rengi değişmiyor. Hatta benim yağlı göz kapaklarımda bile herhangi bir dağılma sorunuyla karşılaşmadım. Gönül rahatlığıyla sabah sürüp akşama kadar kullanılabilir. 


Ürün hakkında okuduğum yorumlardan uzun süre kullanımda bile yapısında biraz sertleşme olduğu ancak kurumadığını öğrendim. 

Sıkça sorulan simsiyah akmayan bulaşmayan kalemlere oldukça güzel bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Fiyatı %40 indirim ile 15TL'ye düşmüştü. Maybelline ürünlerini birçok kozmetik mağazasında bulmak mümkün.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder