Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Hacim Şampuanı | Procyanidin

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Bioblas'ın procyanidin şampuanı saçı ince bir film tabakasıyla kaplayarak saç dökülmesini azaltmayı hedefliyor. Ayrıca içeriğindeki provitamin B5 ile saçı daha parlak ve hacimli yapmayı vadediyor.



Bioblas Procyanidin şampuanın kullanımı kolay, rahatsız edici bir kokusu yok. Saç dökülmesi şikayetim olmadığından belirgin bir etki gözlemleyemedim ancak placebo etkisi mi bilmem sanki saçımı yıkadıktan sonra tarakta daha az saç gördüm. Ancak normalde yağlanmayı geciktirici şampuanlar kullanan biri olarak, benim ince telli ve çabuk yağlanan saçlarıma çok uyum sağlamadığını söylemeliyim.

Benim şampuanlardan ilk beklentim saçımdaki yağlandırmayı geciktirmek olduğundan tekrar tercih edeceğim bir ürün değil. Ancak güçsüz saçlara sahip olan kişiler ile dökülmeyi engelleyici şampuan arayışında olanlar ürüne bir şans verebilir.

Sevgiler,
Seher.





Seher

Renklidosyam

8 yorum:

  1. erkeklerde kullanabilir mi ?
    https://islekbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, websitemde YouTube içeriklerini paylaşıyorum, ilginizi çekerse davetlisiniz, o halde buyrun:
    Şimdi keşfet

    Ayrıca YouTube Şimdi keşfet

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu takipteyim benim blogumda reklama tıklayın lütfeeeeen

    YanıtlaSil
  5. Big thanks for sharing this nice post by BIOBLAS SAÇ DÖKÜLMESINE KARŞI HACIM ŞAMPUANI | PROCYANIDIN
    great information you have shared my blog blog.professionalmovers.in keep it up.

    International Packers And Movers Bangalore
    Professional Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers Bangalore

    YanıtlaSil