DIY Anı Defteri Yapımı

Merhabalar,

Birkaç aydır çok fazla paylaşım yapmadığımın farkındayım. Bunu telafi etmek adına benim çok sevdiğim ve okuyanlara da fikir verebilecek bir proje ile karşınızdayım: "anı defteri yapımı".



Kendin yap projeleri bazen karmaşık olabiliyor ve eğer çok fazla malzeme gerektiriyorlarsa daha başlamadan vazgeçebiliyorum. Siz de benim gibi kolay ve hızlı yapılabilecek uğraşlar peşindeyseniz anı defteri yapımı tam size göre. Özel günler için harika bir hediye seçeneği olması da cabası. 


Gerekenler: 
İstediğiniz boyutta fotoğraflar,
En az bir fotoğrafın rahat sığabileceği genişlikte sayfalara sahip defter,
Yapıştırıcı (pritt, uhu, bant vb.),
Kalem,
Makas,
Kapak ve iç sayfalarda kullanmak için istediğiniz dekorasyon malzemeleri.


Benim anı defterim siyah sayfalı ve A3 boyutunda. Kalem ise gümüş rengi. Bu iki rengin uyumunu seviyorum. Konuya uygun bir şekilde sayfalara fotoğrafları yapıştırıp küçük notlar yazabilirsiniz. 


Fotoğrafların tek ve standart boyutlarda olması gerekmez. Polaroid fotoğraflar veya küçük kare fotoğraflar da çok güzel durabilir. Benim aşağıdaki pola ve kare kartlarım daha önce burada bahsettiğim Sosyopix isimli siteden.


Bu minik fotoğrafları da desenli bantlar ve yapışkanlı şekillerle isteğinize göre sayfalara yapıştırabilirsiniz. Hayalgücünüze bağlı olarak o kadar farklı sayfa tasarımları yapmak mümkün ki... 



Gördüğünüz gibi yapımı oldukça kolay ve eğlenceli. Sadece tema ve konu belirlemek yeterli oluyor. Sevgililer günü, anneler günü, babalar günü, evlilik&nişan gibi özel günler, doğumgünleri için hatta minik bebeğinizin anıları için oluşturabileceğiniz oldukça şık ve özel bir defter olacaktır. Boş sayfalar bırakırsanız hediye ettiğiniz kişi zamanla kendisi doldurabilir ve o da keyif alabilir. 

Denerseniz yorumlarınızı bekliyor olacağım. 

Çok sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazilarinizi okumak cok keyifli, umarim daha bol yazarsiniz.

    Siz de eger Cek Cumhuriyeti'nde is, calisma, yasam ve geziler, ek gelir elde etme yontemleri hakkinda okumak isterseniz bloguma beklerim..

    SEvgiler
    Kitalar Atlasi

    kitalaratlasi.blogspot.com

    YanıtlaSil