Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Göz Kremi

Bir başka göz kremi incelemesiyle merhaba,

Son zamanlarda deneyip memnun kaldığım ürünlerden biri de Advanced Night Repair Eye göz kremi. Bildiğiniz üzere Estee Lauder'ın Advanced Night Repair serumu oldukça ünlü ve çok sevilen bir serum. Böyle olunca göz kremi versiyonunun da başarısız olmasını beklemiyordum zaten. Bendeki bir online alışveriş sırasında hediye edilen deneme boy ürünlerden biriydi.



Krem yapı olarak jel kıvamında ve parmağımda hafif ısıtarak kolayca uyguladım. Vaatleri;
  • Sağlıkla ışıldayan, pürüzsüz ve eşit cilt tonu görünümü için göz çevresine bakım sağlamaya yardımcı olur.
  • Göz bölgesindeki ince çizgiler, kazayağı kırışıklıkları, koyu halkalar, şişlikler ve cilt tonu farklılıklarının görünümünün azalmasına yardımcı olur.


Ben, gece yatmadan önce tampon hareketlerle göz altlarıma ve kazayağı bölgelerine uyguluyorum. Yumuşacık bir his veriyor ve oldukça güzel bir nemlendirme sağlıyor. Nemsizlikten kaynaklı ince çizgilerin görünümünü iyileştiriyor. Göz çevremde şişlik ve morluk problemi olmadığından bu nlar üzerindeki etkisini gözlemleyemedim. 




Cildimde herhangi bir hassasiyete ve cildim karma olmasına rağmen milia dediğimiz yağ butonlarına neden olmadı. Günlük severek kullandığım bir krem oldu. Estee Lauder online sitesinden ve pek çok kozmetik marketten bulmak mümkün. Orjinal boyu 15 ml ve fiyatı 265 TL.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

4 yorum:

  1. Merak ettiğiim bir krem benim de çizgilerim belirginleşmeye başladı, indirim zamanında bakacağım :) Mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim. 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok tesekkur ederim 💕 tabii ki 😍

      Sil