Makyajhane Açılış Partisi

Merhabalar,

11 Kasım'da Ankaralı Bloggerlar olarak Ayşegül Hanım'ın (@ankaraetkinlik) davetiyle Makyajhane'nin yeni adresindeki açılış partisine davetliydik.

Makyajhane; özel gün makyajı, kalıcı makyaj gibi makyaj uygulamaları yapan ve workshoplar düzenleyen profesyonel bir makyaj stüdyosu. Birçok make-up artist ile çalışıyor. Makyajlarında kullandıkları ürünler de Guerlain, Channel, Dior, MUFE, YSL gibi high end markalardan oluşuyor.



Ben, Cuma günü iş çıkışı uğradım açılış partisine. Adeta bir TGIF yaşadım diyebilirim. Çankaya Farabi Sokak'taki yerlerini bulmak çok zor olmadı. Ankaralı bloggerlardan sosyal medyada tanıdığım kişilerle yüzyüze tanışma imkanı buldum. Ayrıca bilmediğim başka bloggerlarla da tanıştım.








DJ Çağrı Karayiğit'in performansıyla oldukça güzel bir atmosferde gerçekleşti etkinlik. Bu vesileyle Makyajhane'ye başarılar ve bol kazançlar diliyorum.

Bu güzel organizasyon için emeği geçen herkese teşekkürler. 

Sevgiler,
Seher


Seher

Renklidosyam

4 yorum:

  1. Eğer annemin yemek programı olmasaydı ve çocukları bırakabilseydim, ben de gelecektim. Kısmet artık :) Başka bir zaman görüşmek üzere, çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka etkinliklerde görüşmek üzere o halde :) Çok öpüyorum :*

      Sil
  2. Böyle etkinlikler sayesinde tanışma şansı buluyoruz ne güzel. En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tanismak icin cok hos bir firsat oluyor 😍 Umarim en kisa zamanda tekrar gorusuruz 💞

      Sil