Estée Lauder Sumptuous Mascara ve Double Wear Concealer

Merhabalar,

Estée Lauder Sumptuous Mascara ve Double Wear Concealer hem maskara hem de concealerdan oluşuyor. İkisi bir arada bir ürün olduğundan oldukça kullanışlı. Maskara siyah renkli, konik fırça şeklinden dolayı kullanımı kolay. Concealer ise ince yapısından dolayı çizgilere dolmuyor. Benim göz altlarım çok problemli olmadığından sadece renk eşitlemek için kullandım ve kapatıcılığından oldukça memnun kaldım.




Estée Lauder'ın online sitesinden online özel fiyatıyla 29 TL'ye satın almıştım. Yanında ise üç adet seyahat boy ürün ücretsiz gelmişti: 5 ml Resilience Lift krem, 5 ml Revitalizing Supreme krem ve Advanced Night Repair Serum 7 Günlük Bakım Paketi (7 x 1,5 ml). Bu deneme boy ürünlerden de çok memnun kaldım. Revitalizing Supreme krem bitti ama kutusunu atmadım. El kremimden koyup, çantamda taşıyorum.

Sevgiler,
Seher

Seher

Renklidosyam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder